وبلاگ کولر گازی - کولر آبی

مرجع رسمی دانش کولر گازی و کولر آبی و انواع آنها و معرفی برندها

وبلاگ کولر گازی - کولر آبی

مرجع رسمی دانش کولر گازی و کولر آبی و انواع آنها و معرفی برندها

وبلاگ کولر گازی و کولر آبی تنها مرجع رسمی در رابطه با افزایش دانش عمومی در مورد کولر گازی و کولر آبی است. این وبلاگ جهت انتشار مقالات روز کولر گازی و کولر آبی ایجاد شده و در پی معرفی بهترین برندها و مدل های روز این دو محصول خواهد بود. همچنین مقالات مهمی در رابطه با قیمت گذاری و نمودار قیمت های کولر گازی و کولر آبی در این وبلاگ خواهید یافت.

تاثیر حرکت هوا و لباس در گرمای بیشتر بدن

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۶ ب.ظ

حرکت هوا

لازم است ، هنگام بررسی حرکت هوا ، بین کل کمیت موجود در گردش ، تمایز قائل شود و نسبت آن که از بیرون یک ساختمان پذیرفته شده است. این مرسوم بود که به عنصر دوم به عنوان هوای تازه اشاره شود ، اما از آنجا که آلودگی به یک شکل یا شکل دیگر ویژگی جو شهری است ، اکنون اصطلاح هوای خارج ترجیح داده می شود. در بسیاری موارد ، ممکن است حجم هوای بیرون وارد ساختمان شده باشد نفوذ ، که در این حالت معمولاً از نظر تغییرات هوا یا حجم اتاق در ساعت گفته می شود ، اما ، چه زمانی با استفاده از برخی از تجهیزات مکانیکی ، این یا به میزان m 3 / s و یا معمولاً در لیتر / ثانیه امتیاز داده می شود. همیشه به خوبی درک نمی شود که حرکت هوا در داخل یک اتاق به جای یک اثر منفی مثبت باشد. منبع و موقعیت پذیرش سرعت و سرعت پذیرش از آنجا که محل باز شدن برای حذف وجود دارد تقریباً هیچ تأثیری بر توزیع ندارد. حرکت هوا از نظر سرعت هوا (m / s) اندازه گیری می شود و باید باشد در محدوده پیش نویس در یک افراط و از رکود در طرف دیگر انتخاب شده است.

خنکی کولر گازی

فعالیت و لباس

تعامل بین راحتی انسان ، فعالیت و لباس در گذشته ذکر شده است. در اکثر موارد ، متغیرها از ماهیت محوطه و مقصدی که برای اشغال آن گرفته می شود ناشی می شوند طبقه بندی گروهی را با موقعیت هایی مانند اجازه می دهد. فعالیتهای انسانی با توجه به میزان فشار بدنی که به بدن و بدن منجر می شود ، درجه بندی می شوند منطقه ، زن و مرد ، از خروجی گرما در حدود 75 W هنگام خواب ، تا بیش از 900 وات برای برخی از فعالیت های ورزشی در جدول 1.3 نرخهای معمولی تولید گرما وجود دارد که با استفاده از سطح بدن محاسبه می شود مساحت 1.8 مترمربع ، نشان دهنده میانگین برای یک بزرگسال است. در مورد لباس ، این با توجه به عایق بندی درجه بندی می شود ارزش ، واحد پذیرفته شده به عنوان شبدر. وحدت در این مقیاس نشانگر یک کت و شلوار تجاری سنتی است ، با ارزش 0.155 m 2 K / W: صفر در مقیاس حداقل کت و شلوار شنا است و لباس تابستانی سبک دارای ارزش حدود 0.5 شب است. به طور معمول ، برای افرادی که لباس محلی دارند ، افزایش میزان فعالیت معادل 0.1 متری ، اندازه گیری سرعت سوخت و ساز بدن ، برای کاهش راحتی مشابه ، به کاهش 0.6 K در دمای راحتی مربوط می شود مرحله.

خلوص هوا

آلودگی می تواند از منابع خارج از ساختمان یا در نتیجه آلاینده های ایجاد شده در داخل آن ناشی شود. در مورد سابق ، اگر هوا با نفوذ ساده وارد ساختمان شود ، احتمالاً غبارها و ذرات دود احتمالاً به طور عمده وجود دارند کربن در مناطق شهری ، اکسیدهای نیتروژن (NO) و اکسیدهای گوگرد (SO) با آن وارد می شوند. ملی استراتژی کیفیت هوا معیارهایی را تعیین کرده است که توسط مقامات محلی برای آلودگی هوا در فضای باز قابل دستیابی است.

به عنوان یک نتیجه، داده های اندازه گیری و مدل سازی قابل توجهی وجود دارد ، به ویژه برای مناطق شهری ، که می توان برای ایجاد غلظت مورد انتظار محلی در یک سایت استفاده کرد. در جدول 1.4 خلاصه ای از کیفیت هوا آورده شده است اهداف استاندارد برای آلاینده های منتخب. نیروگاه مکانیکی ، که برای تأمین تهویه مورد استفاده قرار می گیرد ، معمولاً با تجهیزات تصفیه هوا تهیه می شود اما این نیز مانند آن است نتیجه تلاش برای نگهداری و بی تفاوت یا عدم وجود ، ممکن است بی اثر باشد.

نشستن دقیق و طراحی تهویه برای به حداقل رساندن آلودگی از منابع خارجی به ورودی هوا نیاز است. 3 آلودگی در داخل ایجاد می شود یک ساختمان تجاری ممکن است از هر ترکیبی از منابع ذکر شده در جدول 1.5 باشد.

باکتری های موجود در هوا استفاده می کنند ذرات گرد و غبار به عنوان نوعی حمل و نقل و در صورت غفلت از خانه داری ، ممکن است خطری برای سلامتی به همراه داشته باشد. آلاینده ها اندازه اندازه گیری می شوند ، میکرومتر (متر) واحد مشترکی است که برای رتبه بندی فیلتر هوا استفاده می شود. برای سایت های جدید ساختمانی ، هر گونه شواهدی از آلودگی منبع زمین از محل های دفن زباله یا وقوع آن وجود دارد طبیعتاً مانند رادون باید تعیین شود و اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از خطر برای سرنشینان آینده انجام شود.

که در در سالهای اخیر تحقیقات قابل توجهی در مورد اثرات ترکیبی از آلاینده های مختلف انجام شده است. 4،5 به طور کلی مشخص شده است که هوای خشکتر خنک تر احساس می شود که کمتر از این آلودگی آلوده می شود کاهش طراوت با افزایش رطوبت و دما.

استخر تجهیز چیست؟

  • مسلم تقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی