وبلاگ کولر گازی - کولر آبی

مرجع رسمی دانش کولر گازی و کولر آبی و انواع آنها و معرفی برندها

وبلاگ کولر گازی - کولر آبی

مرجع رسمی دانش کولر گازی و کولر آبی و انواع آنها و معرفی برندها

وبلاگ کولر گازی و کولر آبی تنها مرجع رسمی در رابطه با افزایش دانش عمومی در مورد کولر گازی و کولر آبی است. این وبلاگ جهت انتشار مقالات روز کولر گازی و کولر آبی ایجاد شده و در پی معرفی بهترین برندها و مدل های روز این دو محصول خواهد بود. همچنین مقالات مهمی در رابطه با قیمت گذاری و نمودار قیمت های کولر گازی و کولر آبی در این وبلاگ خواهید یافت.

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

دستورالعمل های عملی برای راحتی تهویه مطبوع

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۲۴ ب.ظ

در زیر دستورالعملهای عملی برای انجام کار خوب در تهیه یک محیط راحت برای عادی است

افراد درگیر در یک اشغال بی تحرک:

temperature دمای هوا در محدوده 21 درجه سانتیگراد در زمستان تا 23 درجه سانتیگراد در تابستان

● در تابستان میانگین درجه تابشی زیر دمای هوا است

● در زمستان میانگین دمای تابشی بالاتر از دمای هوا است

hum رطوبت نسبی به طور معمول در 45 تا 60 درصد

movement حرکت هوا بیشتر از 0.15 متر بر ثانیه نیست

concentration غلظت دی اکسید کربن کمتر از 0.1 درصد

grad شیب دما بین پاها و سر از 1.5 درصد بیشتر نیست

temperature دمای سطح کف بین 17 تا 26 درجه سانتیگراد باشد

as عدم تقارن تابشی بیش از 10 درجه افقی و عمودی 5 درجه سانتیگراد نیست.

کولر آبی و گازی هر کدام در جایگاه مخصوص به خود به کار می روند. یک کولر آبی نمی تواند فضایی در منطقه شرجی را پاسخ گو باشد زیرا این محیط های جغرافیایی دارای آب و هوایی به شدت گرم و مرطوب هستند و کولر گازی در این مناطق بیشتر و بهتر جوابگو است.

از پاراگراف های قبلی مشخص خواهد شد که در عین حال می توان عوامل مختلفی را که مرتبط هستند تعریف کرد برای آسایش و لیست روش های استفاده شده برای اندازه گیری آنها، استفاده از این دانش در طراحی سیستم نمی تواند بدون بررسی دقیق تر جنبه های مختلف، همانطور که در فصول ذکر شده است ادامه دهید دنبال کردن.

تاثیر رطوبت، درجه حرارت در افزایش بازدهی تهویه مطبوع

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۳۳ ب.ظ

رطوبت

رطوبت هوا اندازه گیری بخار آب است که تاثیر بسزایی در بالا بردن بازدهی تهویه مطبوع دارد از این رو در آن وجود دارد و رطوبت مطلق بیان می شود از نظر جرم آب (یا بخار آب) در واحد توده هوای خشک (کیلوگرم در کیلوگرم) و نه از نظر واحد جرم مخلوط. بیشترین میزان رطوبت موجود در فشار اتمسفر در مقدار معینی از هوا وجود دارد وابسته به دما است که از جدول 1.6 ، تأثیر تغییر فشار برای دو شدید مشاهده شده است مقادیر ، در پاورقی ارائه می شود. این حالت به عنوان حالت اشباع شناخته شده است و اگر هوا باشد.

تاثیر حرکت هوا و لباس در گرمای بیشتر بدن

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۶ ب.ظ

حرکت هوا

لازم است ، هنگام بررسی حرکت هوا ، بین کل کمیت موجود در گردش ، تمایز قائل شود و نسبت آن که از بیرون یک ساختمان پذیرفته شده است. این مرسوم بود که به عنصر دوم به عنوان هوای تازه اشاره شود ، اما از آنجا که آلودگی به یک شکل یا شکل دیگر ویژگی جو شهری است ، اکنون اصطلاح هوای خارج ترجیح داده می شود. در بسیاری موارد ، ممکن است حجم هوای بیرون وارد ساختمان شده باشد نفوذ ، که در این حالت معمولاً از نظر تغییرات هوا یا حجم اتاق در ساعت گفته می شود ، اما ، چه زمانی با استفاده از برخی از تجهیزات مکانیکی ، این یا به میزان m 3 / s و یا معمولاً در لیتر / ثانیه امتیاز داده می شود. همیشه به خوبی درک نمی شود که حرکت هوا در داخل یک اتاق به جای یک اثر منفی مثبت باشد. منبع و موقعیت پذیرش سرعت و سرعت پذیرش از آنجا که محل باز شدن برای حذف وجود دارد تقریباً هیچ تأثیری بر توزیع ندارد. حرکت هوا از نظر سرعت هوا (m / s) اندازه گیری می شود و باید باشد در محدوده پیش نویس در یک افراط و از رکود در طرف دیگر انتخاب شده است.

واحد و مقادیر کولر گازی به چه صورت است؟

یادداشت های موجود در اینجا قرار نیست یک واژه نامه جامع از اصطلاحات مندرج در Systeme باشد بین المللی بین المللی اما ، بلکه ، یک یادداشت دستیاری را پوشش می دهد که مربوط به موضوعات خاص است از این کتاب است اما لزوما در استفاده روزمره نیست. چهار واحد اصلی کیلوگرم (کیلوگرم) برای جرم است متر (متر) برای طول ، ثانیه دوم برای زمان و کلوین (K) برای دمای ترمودینامیکی ، همه با چند برابر و چند برابر از این تعداد واحد ثانویه در کولر گازی ال جی زیر مشتق شده است: نیرو: واحد در اینجا نیوتن (N) است که همان نیرویی است که برای تسریع جرم یک کیلوگرم به آن لازم است سرعت یک متر در ثانیه در یک ثانیه ، یعنی 1 N 1 کیلوگرم در ثانیه 2.

مقایسه کولر گازی و کولر آبی

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۳۷ ب.ظ

مقایسه کولر گازی و آبی

 

به طور معمول خواهید فهمید که کولر گازی های کوچکتر از خازنهای خنک کننده هوا استفاده می کنند در حالی که واحدهای بزرگتر تقریبا همیشه خنک کننده آب هستند. کولر گازی پنجره ای قابل حمل همیشه به دلیل راحتی نصب و قابلیت حمل بودن همیشه از طریق هوا تغذیه می شوند.

با این حال ، به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی ، تاسیسات بزرگتر با خنک کننده هوا شروع به توسعه و اجرا می کنند.